My whises for 2010

Avand in vedere ca urmeaza un an foarte incarcat si foarte important pentru mine, m-am gandit sa imi fac o lista concreta cu ceea ce imi doresc de la mine, de la viata, de la noul an:

* Sa intru la actorie in Bucuresti, la buget

* Sa imi conving parintii ca nu e de mine facultatea din Cj si sa ma sustina in ceea ce vreau sa fac

* Sa ma descopar pe mine si sa fiu mai atenta la nevoile celor din jur

* Sa nu regret nimic din ceea ce fac si sa traiesc fiecare clipa cu intensitate pentru ca viata e frumoasa, daca stii cum sa o "manuiesti".

* Sa iubesc si sa fiu iubita

* Sa imi hranesc mintea si sufletul mai des


8 comentarii:

Ioana Filipaş spunea...

La ce faculta esti de nu-ti place?
Sper sa ai bafta cu convinsul si sa reusesti sa ajungi acolo unde-ti doresti. Si o sa vin peste ani sa te vad la TNB, la Teatrul Mic, la Nottara sau la Teatrul de Revista sau unde o sa vrei tu sa ajungi.

Anonim spunea...

!Ioana, de ce esti aiurea?!
Nu draga,pe Broadway,d'ohhh! (parol)
Ale, ai grija ce iti doresti :)

Alexandra spunea...

O sa am dragule. Multumesc de sfat:*

Alexandra spunea...

Ioana, sunt la Stiinte politice. Multumesc frumos! O sa imi faca placere sa te vad pe acolo:))

Ioana Filipaş spunea...

Daaaa, ce gaina is. Mi-ai mai spus, da' am uitat. Te-am si vazut pe la scoala, da' tot am uitat L-) Scuze.

Ioana Filipaş spunea...

Alexandra, vezi ca mi-ai promis o iesire la poze. Eu revin in Cluj prin 15, de-atunci incolo is disponibila oricand ai vreme :)

AlterEgo spunea...

Ioana, sigur. As prefera sa fie o zi frumoasa si nu foarte frig. :-? And...think about a nice place.

Ioana Filipaş spunea...

ioana_fili@yahoo.com mi-e mailul, lasa-mi te rog acolo numarul tau de telefon. Locuri gasim la Cluj, nu-i stres.
Cu frigu' e cam greu, da' ne descurcam cumva :)