Romance means "Pollution"?


Daca nu am fi crescut cu filmele americane care sa ne spele creierul cu povestile siropoase de dragoste, cuplurile perfecte, eroi nemuritori, iubirea care invinge totul si puterile ei miraculoase, acum nu ne-am sterge nasul cu maneca dupa fiecare tip care speram sa fie ceva mai mult decat evident nu e, dupa fiecare relatie in care am crezut, dupa sentimentele care nu au aparut niciodata, dupa sarutul de dimineata, dupa serenadele care nici naiba (imi cer scuze pentru "expresie") nu le mai canta sub geamul termopan din fata blocului, dupa floarea care nu o primesti si cu alte ocazii inafara de 8 martie si ziua de nastere, dupa tipul perfect cu sufletul perfect care iti zice ca doar interiorul conteaza, dupa barbatul care iti ia apararea in fata prietenilor sau care sare la bataie pentru a-ti apara demnitatea, dupa cartile si poeziile care nu ti-au fost dedicate, dupa acel sincer "Te iubesc", care acum este deseori codificat si echivalent cu "A fost o partida buna de sex", dupa cuvintele cheie "impreuna vom trece peste toate", "esti cea mai importanta persoana pentru mine si singura care ma face fericit" (pe langa cate altele?), dupa persoana pentru care te-ai pastrat pura o gramada de ani, doar ca sa ajungi la concluzia ca este irelevant, deoarece nu faptul ca esti sau nu virgina te defineste ca femeie, dupa persoana care nu a venit sa iti lipeasca inima cu PICATURA dupa ce altul s jucat Ping- Pong cu ea.
Femeia si barbatul ar trebui sa fie egali. Atunci, de ce exista discrepanta asta intre sexe? Din cauza noastra. Daca femeia ar realiza cata putere poate avea, nu ar fi nici discriminare, pentru ca nu ar permite. De ce daca barbatul se culca cu 20 de femei este gigolo, iar femeia daca se culca cu 20 de barbati este curva? De ce daca barbatul inseala se poate trece cu vederea, pentru ca deh...este barbat, este genetic structurat sa insele, pentru ca nu se poate abtine, pentru ca are ochii mai dezvoltati decat mintea? Dar daca femeia face la fel, se muta iadul pe pamant.
Daca nu am avea atata naivitate specifica femeii, am fi ajuns departe. Dar pana o sa fie barbatii si femeile egali in aceasta societate, o sa ma treaca ceva timp, asa ca noi putem continua sa vizionam filme americane, mai visam putin cu ochii deschisi si speram ca broscutele pe care le sarutam zi de zi sa se transforme in printisori. Defapt, am o idee mai buna: am sa ma apuc de gatit broaste. As putea sa-mi deschid un restaurant la cate am adunat.
Ps: Nu se fac livrari la domiciliu, riscam sa ne alegem cu alte broaste.

5 comentarii:

BlackMetal spunea...

hei!lasa broastele in pace:))ele n-au nici o vina ca voi,femeile,tot credeti in povestile de dragoste!
oricum,in mare parte ai dreptate cu ce ai scris.si daca toate s-ar gandi asa...ati ajunge mai departe!:))

AlterEgo spunea...

Indeed. Si mie imi plac broastele,dar nu toate "rasele" :))

Ioana Filipaş spunea...

Discriminare e si cand el iti deschide usa si te lasa sa intri tu prima. E frumos, e galant, dar e tot o forma de discriminare. Si sunt o multime de femei care sar ca arse cand dau de gesturi de-astea.

E frumos tot ce ai scris tu aici, dar filmele is doar filme, iar realitatea ajunge sa fie mult mai frumoasa si mai curata decat toate filmele lor. Daca inca nu vezi asta, ai rabdare, sigur o sa devina asa.

AlterEgo spunea...

Ioana, I really hope so. Thanks!

Lola. spunea...

foarte simpatica lista cu dorinte :)