Am bani de dat, am datorii la stat...am bani de dat (nu de imprumutat)

DAY 1






Dodo: Eu sunt banca!
Anda: Iar am intrat la inchisoare...
Ale: Of...iar am ramas fara.
Razvan: Licitatie?
Dodo: Te iert pentru ca te descuri cu suflatul "job-ului".
Anda: Am castigat!!!!
Ale: Inca o tura te rog! Imediat ajung la start...
Razvan: Inca o tura si ma duc! Hai repde...
Dodo: Banut, ce faci? Te-am vazut!
Anda: Nu treceti odata prin linia aeriana?
Ale: 1500 la banca, 18.000 la Dodo, 3000 inchiriatul...Totusi, imediat ajung la start...Tura viitoare, ok?



DAY 2





Razvan: Da' ce-s io? Banca?
Ale: Imi dai Roma, Constanta si linia aeriana si iti dau una la alegere!
Dodo: Banut nu te mai bucura ca pruncii, ca vezi tu la sfarsit!
Banut: Ma, decat deloc, mai bine acuma!
Ale: Te plesnesc! Trebuie sa-mi mai dai 1800 rest!
Dodo: Ale, tura viitoare iti iau ce vreau.
Razvan: Hai, Doamne ajuta...4 sau 7...
Ale: Amenda pt inundatie..1500...Great!
Dodo: Bulan!
Razvan: YES! Hai plateste, plateste!
Ale: LE mai scuturi mult?
Dodo: Ale, ai dat faliment!
Razvan: Eu vreau sa vad regulile!
Dodo: Doar daca sunt de comun acord! Asa ca nu mai comenta!
Ale: Mai aveti?


Au trecut 2 zile...Winner? Dodo...:- ....Datorii? Eu...:- Nelamurit? Razvan...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Deci fata, esti buna-n gura! :))
Nu te supara,dar trebuie sa pun articolul tau pe blog-ul meu. Plagiatura e si ea buna....la ceva:))

Anonim spunea...

Distrusaaaaa, urmeaza DAT 3:)))

AlterEgo spunea...

DAY* 3? Hope so:))
WE'll see...maine la mine:-s ...plssssssssssss!!!!! Daca nu maine, ne vedem dupa PAstile (sper ca nu a cailor)

Anonim spunea...

faina faza :)) ms de sfat in legatura cu poezia aia,dar inca nu am expierenta destula in muzica ;))